Amanda - Hopp KM

Hej!! 

Här har ni världens lyckligaste tjej! Så otroligt glad! 

Gick upp vid 7 i morse och gjorde i ordning allt inför km. Kom iväg ca kvart i åtta, hämtade upp Stina och Ellen och åkte mot stallet. Väl där var det full fast att fixa inför julshowen. Kolla ljus inför lucia show, planera gymkana hästar, fixa toppers vagn, fixa dulos vagn, köpa glitter och godis, ordna musiken, förklara för Fredrik hur allt skulle gå till osv. Ni hör ju, ge haft fullt upp idag! Dels lära jag ta hand om Roffe och fixa honom inför KM. 
När allt med showen var klar gick jag upp och knoppade honom, han har sådan fin man så knopparna blir faktiskt riktigt bra :) 
Veronica hoppade honom först och kom runt på fyra fel, sedan var det min tur. Två hästar imellan och mina nerver.. Pjuh, men fick till fina språng på framhoppningen så den lilla tiden jag hade på mig gjorde mig inte nervös. 
Väl inne på banan var det ända jag hörde var Cissi som sa "Amanda varsågod och rid!". Sedan var det ända jag såg vägen vi skulle rida. 
När vi kom över sista hindret, felfria!! Då sprack det, tårarna kom och jag började grina! ÄNTLIGEN! En felfri runda! Jag är så himla glad, jag har aldrig gett upp och idag visade det sig att häst jobb ger resultat!! Alla som inte trott på oss fick äta upp det idag!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0